30 dagar

Datum: 2012-01-29 Klockan: 18:51:46
God kväll :)
Nu är helgen slut och jag har haft en jätte bra helg :) I fredags gick jag hem från jobbet och sen var vi bara hemma och kollade på film och tog det lugnt. I lördags storstädade vi hela lägenheten och efter det tog jag en promenad, när jag kom hem gjorde jag mig i ordning för vi skulle till kista och Ikea. Hittade massa fint som jag köpte :)

Gårdagens middag bestod av hemmagjord pizza som vi bakade i ugnen med vår nya pizzasten :) Pizzorna blev jätte goda men stenen blev väldigt kladdig! Men det blir nog bra. Idag har jag motionerat och varit en sväng på Ikea igen, och det är inte bra för min plånbok att åka till Ikea. Plockar på mig en massa "bra ha saker" som man egentligen inte behöver! ;)

Var nykter hela helgen och det var väldigt skönt! Det har gått jätte bra att gå mina promenader de här två dagarna, har gått fortare än vad jag brukar göra och det var knappt jobbigt! Har sagt att jag inte ska dricka på 30 dagar så jag kan komma igång med tränngen ordentligt nu. Jag började i måndags och än så länge har det gått väldigt bra :) Har inte ens varit sugen på öl! Nu ska jag äta lite naturgodis och kolla på film, och klockan ringer 04.00 imorgon när det är dags för veckans första promenad! :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0