Turkey

Datum: 2012-01-17 Klockan: 20:01:53
Hellu ;)
Idag jobbade jag bara till tjugo i elva och sen tog jag tåget till Jakobsberg sjukhus. Är less på att min mens krånglar hela tiden och att jag har så ont så det knappt går att jobba. När jag var klar åkte jag och hem och la mig dubbelvikt på soffan och kollade på Gossip Girl medans magen värkte på! Har haft ont hela tiden sen igår kväll och det gör fortfarande ont :( Hoppas det går över så jag klarar av att jobba imorgon!

Sitter och kollar på otroligt snygga skor på eBay medans Ville sitter vid den stora datorn och kollar resor till hösten, det lutar åt att det blir en resa till Turkiet i höst :) Vill iaf försöka åka utomlands en gång per år. Blir ju en liten utlandsresa vid påsk, då vi åker till tallinn.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0