Gossip girl, skvallertidning och jordgubbsvatten

Datum: 2010-11-04 Klockan: 12:18:39
Middag som står på helgens schema!
På fredag blir det middag i Grillby och på lördag blir det middag hemma. På lördag kommer Rickard och Amanda, så jag får träffa min gullunge Amanda och så kan jag ge henne resten av hennes födelsedagspresent eller rättare sagt presenter! ;) Fortfarande sjuk, inge vidare! Vandrade ner till Coop imorse och köpte mig smaksatt vatten och en skvaller tidning så jag kunde hålla mig sysselsatt idag, har även kollat på ett Gossip Girl avsnitt :) Gick lite förtidigt till Coop, kom ca 20 min innan de öppnade så då ringde jag till Amanda och pratade lite, det var trevligt :) Nu sitter jag och sneglar på chokladasken som jag fick igår eftersom det är synd om mig som är sjuk men nej jag ska inte ta nån idag, ska ha den på söndag istället! :P


får bli mitt söndagsgodis :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0