En kväll med Amanda, vin och skvaller

Datum: 2010-10-14 Klockan: 06:09:21
Ojoj va trött jag är!
Igår fyllde pappa år så jag lagade middag - baconlindad kycklingfilé med ostfyllning och ris. Amanda och Rickard var också här, så det blev några öl igår. Idag har jag jätte ont i ryggen, eller ja i hela kroppen egentligen. Men det blir säkert bra! Imorrn blir det bowling i Jakobsberg med några från jobbet, det ska bli kul. Och på lördag ska jag dricka vin med bästa Amanda, ska egentligen ha gjort det i morgon men var tvungen att skjuta upp det en dag.. Men på lördag SKA jag vara med henne, jag har bestämt att vi ska laga mat, dricka vin och snacka massa skit :) Men nu ska jag ta tag i mig själv så jag kan gå till jobbet, ligger under täcket i soffan och har precis ätit frukost. Varmt och skönt :)

Leave a comment
Postat av: amanda

som jag längtar :-D

2010-10-14 @ 06:37:23
URL: http://mandyholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0