I don’t wanna dream about, all the things that never were

Datum: 2010-10-11 Klockan: 20:21:42
God kväll :)
Helgen har gått riktigt fort och den har vart kanon :)
Har träffat Amanda, hon tycker tydligen att jag inte har tid för henne längre så nu har hon bokat mig på fredag! Men hon har tydligen planer för fredagen som jag råkade berätta för Cili på jobbet och hon tyckte att Amanda hade en bra plan! Ska fundera lite på den.. Resten av helgen har varit jättebra!
Och snart är det dags för Amanda att fylla vuxen :) Då ska jag äntligen få använda min nya klänning och mina nya skor som jag älskar!


Bjuder på den här fula bilden ;)

Leave a comment
Postat av: amanda

du har ju aldrig tid för mig längre :-( hahah!

Det känns som om jag och cili är själsfränder eller vad fanken det heter!

min plan ska du tänka noga på för det kommer att bli så stumpan!:-P

2010-10-12 @ 09:01:39
URL: http://mandyholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0