Bowling i Jakobsberg.

Datum: 2010-09-18 Klockan: 11:51:33
Trevlig kväll igår :)
Jag, cili, sebbe, david och ville åkte till Jakobsberg och bowlade. Jag förlorade ganska stort har jag för mig men det var lika kul ändå. Spelar ingen roll om man vinner eller förlorar så länge man har roligt och det hade jag :) Men det var faktiskt bara tredje eller fjärde gången jag bowlade i hela mitt liv så jag har rätt att vara värdelös! och dem två sista gångerna fick jag faktiskt två strike på rad och jag hade inte fått nån innan så jag vet inte riktigt vad som hände då ;)

Idag vet jag inte vad som händer, har vart ute med Disa på promenad medans mamma och pappa vänder upp och ner på lägenheten. Mamma fick nämligen för sig att köra en storstädning och än så länge har jag lyckats komma undan :P hahah.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0