Mjölka en ko?

Datum: 2010-09-11 Klockan: 10:00:59
Kickoffen igår var klockren. Hade riktigt kul, längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår! Vi kastade yxa, laserskytte, asfaltscurling, mjölkade kor och det allra bästa - vi körde felstyrd gokart :) Och satan vad fort det gick, man hann inte ens reagera innan man hade kört av banan. Man var verkligen tvungen att tänka innan man svängde. Körde av två gånger och båda gångerna var i samma kurva. Välte fyra däck på en avkörning :) Runt fyra-fem var det dags för grillbuffé med typiskt mat från södern i USA. Revbensspjällen var kanongoda! När vi klara så åkte typ hälften hem och den andra hälften åkte hem till Ville i kungsängen på efterfest. Tror att jag ramla in genom dörren vid fyra i morse. Hade inte trott att det skulle bli så sent.
Men jag hade en toppendag och kväll! :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0