Ocklahoma

Datum: 2010-09-27 Klockan: 17:17:52
Ojojoj vilken helg!
I fredags var jag till Kista och shoppade lite och sen var jag upp till Rickard och Amanda en sväng. I lördags åkte jag, Rickard, Amanda och pappa på dagskryssning till Eckerö. Vi hade planerat att handla på taxfree. Men när vi står i baren träffar vi på Kurtan och några andra från Ockelbo, så det var najs! Och det slutade med att jag satte mig på bussen till Gävle och följde med Kurtan upp till Ockelbo. Så Kurtan och Evelina skjutsade hem mig till Bålsta igår :P Bara sådär cirka 40 mil fram och tillbaka! Men helgen har vart kanon. Och det roligaste är att jag fick med mig Rickards och Amandas enda hemnyckel till Ockelbo så de var hemlösa i lördags! ;)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0