Träsmak i rumpan.

Datum: 2010-09-21 Klockan: 17:50:02
Usch vad ont i magen jag har!
Har haft så här till och från sen i onsdags, speciellt efter när jag har ätit. Behöver bara ta några tuggor så får jag magknip.. Igår var det nog värst, hade ont från morgon till kväll! Just nu ligger jag och slö tittar på Bones som går på trean, ska väl snart gå ut med Disa på promenad. Kan faktiskt bli skönt att gå lite med tanke på att jag har suttit hela dagen på jobbet förutom när jag gick hem från jobbet. Längtar till fredag gör jag också, vill ha min lön så jag kan åka till Kista och shoppa lite!

Leave a comment
Postat av: Linda

Shoppa lite ?? HAHA så mkt du har jobbat lär ju du få FETA lönen och kunna shoppa hur mkt som helst ;P

2010-09-22 @ 09:51:31
URL: http://liiiindhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0