Hett med rött hår ♥

Datum: 2011-04-04 Klockan: 19:58:51
Helgen har varit helt okej.
I fredags var vi och bowlade i Jakobsberg, riktigt trevligt. Det var jag, Ville, David, Jeppe, Sebbe och två kompisar till Sebbe och Jeppe. På nått konstigt vis lyckades jag vinna över både Ville och David, jag brukar komma i botten när jag bowlar. Så det var ju kul :) I lördags var vi i Bålsta, pappa skulle hjälpa Ville att byta bromsar på bilen. Och mamma bjöd på våfflor med sylt och grädde ♥ Hade även tänkt att gå på promenad med mamma men jag mådde inte så bra i lördags och jag mår fortfarande inte bra :/ Sen på kvällen åkte Ville tillbaka till Kungsängen för att spela poker hos grannarna. Jag stannade kvar i Bålsta en stund och var väl hemma till ett. Rickard och Amanda kom förbi en sväng hos mamma och pappa, det var trevligt, längesen man träffade dem :)

Det blev ingen morgonpromenad i morse, var alldeles för trött. Jag klev upp kl 6 istället för halv 5. Inte okej, men jag mår som sagt inte så bra. Är jätte trött och har ont i huvudet och hela kroppen. Känns likadant som det gjorde innan jag fick halsfluss och körtelfeber :( Så är lite orolig om jag ska få den skiten igen! Men jag lyckades komma ut på en sväng efter jobbet, så lite motion har jag fått. Plus att jag har stått upp hela dagen. Jag har även varit lite ekonomisk också, färgade håret hemma idag istället för att gå till frisören. Om jag blir nöjd med resultaten har jag sparat in ca 700 kr på det! Och än så länge ser det bra ut, får se om det ser lika bra ut när det är torrt. Håll tummarna!







Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0