Home sweet home

Datum: 2011-04-25 Klockan: 12:53:46
Hemma igen efter en skön helg i torpet, åkte dit i fredags och hem idag. Har solat, grillat och bara tagit det lugnt! Har t.o.m. fått lite färg, har bränt mig i ansiktet men det gör jag alltid. Har även hunnit grilla lax två gånger som jag älskar :) Tänkte ta mitt första dopp igår men så blev det inte, vi gick ner till stranden och satte oss på bryggan men jag doppade bara ner min ena häl och då kom jag fram till att det var alldeles för kallt!

Vi var hemma runt nio tiden idag. Skönt att vara hemma tidigt så hela dagen inte försvinner, har hunnit tvätta två maskiner tvätt och är inne på den tredje, har hunnit åka till coop och handlat och runt tre ska vi åka hem till Cili och Elias på fika :) Och sen får vi se om jag hinner gå runt sjön, det skulle vara skönt efter allt man har ätit i påsk.

Ska bli underbart att få sova i sin egna säng inatt efter att ha sovit i en bäddsoffa i tre nätter.


Baby var lite trött andra kvällen :) ♥ söt!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0