Inge påsklov för min del

Datum: 2011-04-19 Klockan: 06:03:35
Påskvecka :)
Eftersom man inte får påsklov när man jobbar så tänkte jag ta påsklov från morgonpromenaderna den här veckan så man får sova en timme extra. Men det var ingen bra idé, är mycket tröttare på morgonen nu jämfört efter man gått på promenad. Så imorgon ska jag gå innan frukost. Och eftersom jag inte gick på någon promenad får jag skylla mig själv att jag måste ta en flytande frukost som smakar sådär medans Ville sitter och äter god frukost som luktar jätte gott!

Hämtade ut mitt H&M paket igår, och då var bikinidelen för liten istället så det blir byte på den också :/ suck! Men örhängena och armbandet var bra :)

Längtar tills på fredag nu så man kan åka ut till torpet och grilla, sola och bara ta det lungt :)

Funderar på att ta årets första dopp ihelgen men vi får se hur det blir med det när man väl står där vid stranden!


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0