Någon glömd ?

Datum: 2011-04-12 Klockan: 19:11:48
19:04
Ligger i soffan och slötittar på the simpsons medans Ville är i köket och lagar mat. Ska väl gå och hänga tvätt snart så jag kan starta en maskin till.

Gick till ica idag efter jobbet och hämtade ut mitt H&M paket, jeansen satt perfekt, även bikiniunderdelen men överdelen får åka tillbaka. Den satt inge bra alls, såg även på hemsidan att den är slut i alla storlekar så det går inte att byta. Funderar på att byta modell på den men då är den inte på rea. Har haft en riktigt tråkig dag på jobbet, eller rättare sagt har fått en vidrig order, ska stå och stansa sandpapper i 4 dagar! Den hade varit okej om det inte hade varit sandpapper! HATAR SANDPAPPER! Kan inte ens fila min naglar för att jag inte klarar av matrialet, får rysningar i hela kroppen! Blää är min kommentar på den ordern.

Idag skickade jag ut inbjudningar till min 20 årsdag. Tror jag kom ihåg alla men om det är någon som känner sig glömd så säg till :) Nu ska man bara komma på vad för mat man ska bjuda på.

Leave a comment
Postat av: Liinda - Gravid ♥

sv: Å fy fan, ja då ska jag se upp så jag inte råkar ut för samma sak. Detta är verkligen inge kul.



Shiit vad duktig du är då som går varge dag och har börjat äta nyttigare =)



<3

2011-04-13 @ 06:48:12
URL: http://liiiindhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0