TGIF

Datum: 2011-04-15 Klockan: 18:01:24
Nu är det slut på veckan
Det är dags för fredagsmys

Äntligen fredag :) och ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt och mysa lite med världens bästa ♥ Ska ligga i soffan och bara slappa framför tvn och svulla i sig lite godis. Imorgon hade jag tänkt att ta den långa promenaden på 9.2 km innan frukost så man blir klar för dagen med motionen. För på kvällen ska jag och Ville in till stan och titta på Hardcore Superstar med support, kommer bli grymt!

Planerar för fullt inför min födelsedag - ringer runt till de sista som jag ska bjuda, måste komma på mat som passar alla, och om man ska köpa tårtan eller om man ska göra den själv, hur alla ska få plats och sådär fortsätter det.




weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0