Första joggingturen snart ?

Datum: 2011-08-26 Klockan: 07:26:31
Fredag idag då..
Sitter och äter frukost nu och snart ska jag ge mig ut för att försöka springa i motionsspåret istället för att gå. Ska bli spännande att se hur det går! Och sen är det bara hem och göra sig i ordning för idag blir det lunch med Linda i Bålsta och sen på kvällen blir det födelsedagsmiddag för Rickard.

Igår var det fullt upp med att storhandla. Började dagen som vanligt med en promenad efter frukost och sen var det bara att åka iväg, var på Coop vid kvart över 9 på morgonen och vid elva tiden åkte till Veddesta och Barkarby för att handla resten av alla grejer! Var hemma vid tre tiden på eftermiddagen tror jag. Handlade allt på taxfree igår också, blev en del saker faktiskt! Hahah man klarar sig ett tag iaf ;)

Nä nu ska jag äta upp min frukost så jag kommer ut till skogen snart!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0