Ingen ork i kroppen

Datum: 2011-08-23 Klockan: 11:31:38
Jävlar, jävlar och jävlar vad dåligt det gick på min PW imorse! Första halvtimmen hade jag håll och hade jätte ont i magen och när smärtan väl gick över blev jag helt orkeslös i kroppen så det gick inte så jätte fort på min promenad idag :/ Ska ut i skogen och leta svamp med Ville efter lunch nån gång. Så man får lite mer motion idag.

Har städat garderoben idag eftersom den såg förjävlig ut, kläderna låg huller och buller men nu ser det bra ut men det lär det inte göra särskilt länge. Jag har en tendens att inte veta vad jag ska ha på mig när jag ska gå bort och det slutar alltid med att jag provar alla kläder jag har och sen orkar man inte lägga det snyggt så man slänger bara in det i garderoben igen!


Selena Gomez - love you like a love song

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0