Jag ska börja springa!

Datum: 2011-08-24 Klockan: 09:29:55
Jag har just insett att det är jäkligt skönt att jogga istället för att gå! Jag är chockad för jag har aldrig tyckt att det är kul att springa, jag är mer en gå-människa. Men idag upptäckte jag att det är kul :) Tack vare att mina Reebok Easytone har gått sönder fick jag ta mina nikeskor som jag köpte i december som jag aldrig har använt. Och självklart fick jag ju skavsår som jag alltid får av nya skor så jag började jogga istället för att gå eftersom det skaver mindre när man springer och jag tyckte det var jätteskönt och det känns jätte bra efteråt också! Så det var inte sista gången jag joggade, ska köpa skavsårplåster imorgon och försöka på fredag att jogga igen :)

Nu ska jag och Ville ut i skogen och leta kantareller :) Så kanske man kan få en kantarellsås eller göra en god paj! Och i eftermiddag har jag tänkt att gå till utomhusgymmet vid Strandvägen och träna lite! Har jätte mycket energi idag, känns jätte bra!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0