Måste klaga lite..

Datum: 2011-08-02 Klockan: 19:34:37
Work, work, work..
Dagen har gått jätte sakta idag och jag har inte varit på humör. Jag är inte så säker längre att jag kommer att få tjänsten på CABSEAL för de har arbetsintervju efter arbetsintervju och jag har inte hört något mer om tjänsten. Vet inte ens när den börjar.. Så det blir till att söka jobb som en galning! Och idag hörde jag att de gillade tjejen som var där idag väldigt mycket. Det känns ju sådär just nu.

Mitt i frukosten så började jag blöda näsblod så starten på dagen började inte så lovade, plus att jag har haft ont i halsen sen jag vaknade i morse och efter lunch fick jag ont i huvudet.


Innan jobbet i morse

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0