Smärta

Datum: 2011-08-03 Klockan: 20:59:28
Efter ha gått ca 10 min på min PW efter jobbet kände jag att det började göra ont på vänster hälen, det kändes som om jag hade en sten i skon som låg och skavde. Jag tänkte att om jag fortsätter att gå så kanske den flyttar på sig så den inte skaver mer men jag hade fel men jag orkade inte stanna för att ta av mig skon och plocka ut den. Det är jobbigt att ta på sig skon utan skoho så jag gick vidare och det gjorde bara ondare och ondare för varje steg men jag kämpade på ända hem!

Jag tänkte att hälen kommer vara blodig när jag tar av mig skon men det var den inte utan det var ett mega hål i strumpan så hälen har legat och skavt mot skon (det är alltså insidan på hälen) och det är fullt med småblåsor och huden var intryckt.. Inte så skönt om jag ska vara ärlig, kan inte gå ordentligt på foten så hoppas det blir bättre annars kommer det inte bli kul att jobba imorgon.






Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0