Soffhäng börjar bli tradition på söndagar...

Datum: 2011-08-07 Klockan: 18:47:06
Helgen har gått fort och den har varit trevlig :)
Rickard och Amanda kom på middag igår och sov kvar tills idag, Diesel var också med. När de kom så spelade vi Sverige Spelet en stund med det sög ju, riktigt svåra frågor! Så det slutade med att vi gav upp efter ett tag. Sen bjöd jag och Ville på fläskfilé, potatisgratäng, rödvinssås och sallad till middag och det verkade som de uppskattade maten :) Sen gjorde vi inte så mycket, lyssnade på musik och snackade lite och kvällen avslutades med ett nakendopp i Lillsjön vid 12 tiden och när vi kom tillbaka så somnade alla.

Idag har det varit soffhäng med chips, dipp och film. Kollade på Gudarna måste vara tokiga och I rymden finns inga känslor. Amanda gillade inte den första filmen, fast det verkade bara som Rickard gillade den för Ville gick och la sig i sängen och sov en stund, Amanda somnade i soffan och jag gick till Konsum och köpte nybakat bröd till frukost och den andra filmen var bra men kollade inte klart på den och sen efter filmen åkte Rickard och Amanda hem och jag och Ville la oss i soffan och kollade på flimen Devil som inte var en höjdare!

Imorgon är det måndag igen och jobb. Ska bli skönt med vardag så man håller sig till rutinerna och bra matvanor! Klockkan är redan ställd och står på 3.50 så man hinner med en PW innan frukost! Jobbar bara den här veckan sen har jag semester två veckor och dem två veckorna ska jag sköta! Ska till Kreta om en månad och gå runt i bikini! Så måste skärpa till mig nu!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0