No carbs

Datum: 2011-08-01 Klockan: 19:32:31
Puh va trött i kroppen jag är!
Klockan ringde 3.50 i morse och jag klev upp 3.55 och gick ut på en 45min lång powerwalk. Åt en god frukost när jag kom hem och sen var det bara att bege sig till jobbet. Fick dock en rolig överraskning när jag gick in på jobbet, Cili jobbar några dagar den här veckan också :)

Glassen jag gjorde igår var god men lite för sur för min smak så lite mer vaniljsocker hade inte vart fel, men jag hällde i lite mer vaniljfil och honung i skålen som jag åt ur och då vart det mycket bättre. Så får tänka på det nästa gång. Och Ville bakade ciabatta igår och dem smakade underbart! Passade på att smaka dem igår innan mitt kolhydratsförbud börjar den här veckan. Ska inte äta kolhydrater på vardagarna från och med nu men på helgerna kanske jag kan unna mig lite kolhydrater.

Åkte förbi mamma och pappa efter jobbet för att vattna blommor medan Ville åkte bil hem med Cili så när jag kom hem så hade Ville gjort en jättegod kycklingsallad

I helgen blir det fruktdrinkar med med käre bror, min söte vän Amanda och min älskade Ville

pic by; weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0