Rött - som både håret och näsblodet

Datum: 2011-02-09 Klockan: 18:16:09
Oj här var det länge sen man skrev.
Har äntligen blivit frisk och kommit tillbaka till jobbet, känns skönt att få göra något på dagarna. Dagarna går så mycket fortare även fast man är på jobbet. Dock är jag fortfarande jätte trött, i måndags somna jag på soffan mellan 6 och 7, sen hoppa jag in i duschen och var i säng för natten innan 9! Igår kväll gick jag och la mig kvart i 9 och tror att det kommer bli samma sak idag. Är helt slut, har äntligen satt mig ner, måste göra alla måsten som tvätt, mat och disk innan jag sätter mig i soffan. Annars somnar jag på en gång! Har precis stoppat in maten i ugnen - fläskfilé och potatisgratäng med broccoli :) Väntar på att Ville ska komma hem från gymmet nu samtidigt som jag tycker synd om mig själv som inte får träna på en månad enligt läkaren.

Idag har det vart en tuff dag på jobbet enligt mig men jag har som sagt inte så mycket ork. Har stått mycket idag och gått runt en del. Vid 3-4 var jag helt slut och började blöda näsblod. Hoppas det är bättre imorgon och snart är det helg och då ska jag sova ut på lördag!

PS. Färgade håret igår, så nu är det snyggt och rött som det ska vara!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0