Suck på vissa människor och puss på andra :)

Datum: 2011-02-20 Klockan: 15:01:10
Nu har jag fått nog, nu orkar jag inte mer!
Förstår inte varför det är så svårt att bara hålla det man säger?! Ska sluta försöka nu, har gett flera chanser och nu räcker det!


Bortsett från en del grejer så var kvällen igår kanon! Tack alla som var med och gjorde min kväll toppen :) Drack lite öl och spelade spel. Fidelie kom hit, var länge sen jag träffade henne så det var kul :) Villes kompisar Niclas och Jessica kom också förbi och de hade med sig spelet Cranium, kanonkul spel. Ett spel jag verkligen rekommenderar, vi körde även Med andra ord en sväng. I fredags var jag och Ville hemma hos Markku i Bro och drack lite öl och idag blir det film-mys i soffan! PUSS

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0