Allt mellan himmel och jord.

Datum: 2011-01-13 Klockan: 12:28:35
Uchs och fy på livet just nu!
Har varit hemma från jobbet sen i måndags och det suger! Först var jag magsjuk och när jag väl blir av med den så lider jag av vätskebrist p.g.a. att jag inte har fått behålla något. Så nu har man ont i huvudet och är matt i kroppen. Ska försöka få i mig så mycket vatten och näring som möjligt idag så jag kan bli bra och få jobba igen.

Bortsett från magsjuka och vätskebrist har allt varit jätte bra. Julafton var jätte mysig och jag blev nöjd med alla julklapparna, både de som jag fick och de som jag gav bort :) Nyårsafton var bra bortsett från två grejer, en sak tänker jag inte gå in på och den andra saken är att min jacka och väska försvann. Jackan fick jag dock tillbaka men väskan är fortfarande försvunnen med min mobilladdare och mitt bästa nagellack! Så jag var tvungen att köpa ny laddare och nya skor eftersom jag först råkade dränka mina skor ute på isen och sen elda upp dem när jag skulle torka dem över elden på nyårsafton.


Du är bäst! <3

Trettonhelgen spenderades i Sälen med nio andra, det var en kanonhelg. Blev dock ingen skidåkning för min del. På fredagen var jag för trött och på lördagen var det nästan snöstorm. Men jag köpte en tjocktröja som souvenir, det var faktiskt riktigt snygg. Och den här veckan har som sagt spenderats i soffan med Desperate Housewives och tupplurar.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0