Ben & Jerry's ♥

Datum: 2011-01-16 Klockan: 17:38:41

Puh vad mätt jag är! Har precis käkat middag, det blev kyckling- och spenatgryta med vitlöksris till. Blev riktigt gott faktiskt. Det var jag som åkte på matlagningen idag för baby plockade bort julsakerna istället. Pepparkakshuset finns det ingen chans att vi kommer kunna äta upp själva, tog en tugga idag. Det var jätte gott men man blev mätt och det var väldigt sött.

Idag har jag packat ner nästan alla mina saker i mitt rum, bara möbler och lite filmer och dvd kvar, sen är alla mina saker borta från Bålsta. Det känns bra men ändå konstigt. Nu ska man bara packa upp alla grejer, vet inte ens var jag ska göra av allt! Men ikväll ska jag inte tänka på det, ska snart hoppa in i duschen och kl 20 börjar solsidan och då blir det mys i soffan med babe och Ben & Jerry's Fairly Nuts, min nya favoritglass :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0