Måndag

Datum: 2011-01-17 Klockan: 17:53:28

Huuh, mår fortfarande dåligt. Har varit sjuk i en vecka nu, det är inte roligt. Sitter i soffan under mys-filten med huvudvärk och fryser, tror nästan att jag har fått feber. Hade tänkt att jag skulle må bra idag så jag äntligen kunde få börja träna, men det tycker tydligen inte min kropp! Jobbade hela dagen idag, det var jobbigt och gjorde ont i kroppen men efter några värktabletter gick det hyfsat bra att jobba. Men egentligen hade det nog varit bäst att stannat hemma ytterligare en dag men det skulle jag inte ha klarat av. Ska försöka ta mig ner till Konsum och köpa äpplen så jag får nått i magen, äpplen är det enda jag är sugen på. Skulle inte kunna äta någon mat nu.


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0