Run to your mommy before you lose control

Datum: 2011-01-31 Klockan: 11:34:11

Fy vad förra veckan gick snabbt!
Redan måndag igen och jag hoppas verkligen att det här är min sista sjuka vecka så jag kan få jobba nästa vecka. Håll tummarna för mig! I fredags kom mormor, mamma och Per på besök på eftermiddagen och fikade. Lite trevligt med sällskap efter ha vart hemma i tre veckor ensam. De hade varit på begravning i Jakobsberg så de stannade här på vägen hem. Mådde inte så jätte bra på kvällen så det fick bli lite mat och efter det blev det vaniljglass och blåbärssoppa framför Sex and the city 2 i soffan med babe :) I lördags jobbade Ville så jag åkte hem till mamma och pappa och kollade på medan pappa målade om rummet. På kvällen var det middag hos Rickard och Amanda, fick mina efterlängtade vårrullar! Men skulle varit roligare om vi hade tagit det en annan kväll när jag blivit frisk, var inte så kul att sitta som en zombie i soffan! Så det blev en tidig kväll, var nog i säng till 11.

Igår var jag jätte trött så dagen spenderades i soffan, låg och halvsov nästan halva dagen. Har även sovit 12 timmar inatt och jag är redan trött :( Lite jobbigt att alltid vara trött. Men kan inte gå och lägga mig för tänk om posten har mitt paket med Desperate Housewives och Sex and the city och de ringer på för det inte går in i brevinkastet och jag inte öppnar för jag sover! Då måste jag hämta de på ICA ikväll och det verkar jobbigt..


Orkidén som mamma köpte åt mig i veckan :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0