This could be our sick love song

Datum: 2011-01-21 Klockan: 12:50:57
Blä på att vara sjuk!
Orkade jobba måndag-onsdag i alla fall, men i onsdags fick jag nog och gick till vårdcentralen och de sa att jag har åkt på influensan och sa att jag skulle stanna hemma resten av veckan, ligga i sängen och äta alvedon! Åh så kul, eller inte! Har varit sjuk i två veckor nu och det är inte en höjdare. Mina halsmandlar är dubbelt så stora, huvudet gör ont konstant och har gjort det i en vecka nu, har en konstig knöl på halsen och min kroppstemperatur är det något fel på. Den går upp och ner hela tiden. Igår morse var den på 37 nånting och igår kväll var den nere på 35?! Men har i alla fall fått sovit med mitt nya örngott så nått positivt finns det, plus att jag hinner kolla på väldigt många Desperate Housewives-avsnitt :)



Åh min lilla Amanda ska få jobba imorgon, är så glad för hennes skull. Tråkigt bara att jag inte kan va där och ha koll på henne :P Men kanske får göra det nästa lördag istället! Då ska även Amanda och Räkan bjuda mig och Ville på vårrullar! Grymt goda var dem sist så jag hoppas att dem blir lika goda igen!

I helgen ska jag jobba på att bli frisk, så jag ska spendera min i helg i soffan framför Band of brothers med naturgodis och babe! <3 Och så ska jag äta kallrökt lax med avocado och keso idag - mums!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0