Tjugofjärde januari tvåtusenelva

Datum: 2011-01-24 Klockan: 11:13:57
Måndag igen och jag är fortfarande hemma från jobbet :(
I helgen var det meningen att jag skulle bli bättre men min kropp tyckte tydligen att jag behöde bli värre. Halsmandeln är säkert tre gånger så stor och jag kan inte ens svälja mitt eget saliv utan att det gör ont i halsen och örat. Så idag ska jag åter igen till vårdcentralen, hoppas dem ser vad det är för fel på mig så jag kan bli bra. Vaknade flera gånger inatt för det gjorde för ont för att kunna sova, nu hjälper inte ens ipren eller alvedon längre :(
Det vart en lugn helg med mycket sovande och mycket tv, veckan kommer förmodligen se likadan ut. Men på lördag ska jag vara frisk för jag ska hem till Rickard och Amanda och äta vårrullar, utan att behöva trycka i mig värktabletter för att kunna svälja vårrullarna! Ska vara på vårdcentralen 12.30 och efter det ska jag spela Tap Zoo, kolla på några avsnitt av Desperate Housewives, försöka äta och sen ska jag sova en eller två timmar! Ska försöka piffa till mig lite nu innan jag går, för just nu känner jag mig lika fräsch som en påkörd hamster!


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0