Rea på Halens.se

Datum: 2011-01-27 Klockan: 10:11:38
Måste få klaga lite idag, börjar lessna på att vara sjuk!
Så ska man åter igen till vårdcentralen.
Måste skaffa läkarintyg eftersom jag har varit borta från jobbet i vecka och jag mår fortfarande inte bra. Har fått tillbaka huvudvärken, halsen gör fortfarande ont och nu mår jag illa av Kåvepeninen!

Men på lördag ska jag må bra och äta vårrullar hos Rickard och Amanda och så ska jag vara tillbaka på jobbet nästa vecka :) Jag fick mamma att köpa en orkidé åt mig igår, den kostade bara 50kr :) Ska försöka få Ville att kanske hämta den efter jobbet imorgon om han hinner och har lust. Idag jobbar han sent så han är väl hemma till halv 9 ikväll, tråkigt att vara själv men då hinner jag titta på Desperate Housewives :)

Jag har fyndat en jacka i kort modell i skinnimitation från Halens för 199:- den hade kostat 499:- innan!
Den blir perfekt i vår när snön har försvunnit och gräset börjar titta fram på marken.



Hittade även ett par snygga leggings med nitdetaljer på för 99:- de hade kostat 199:- innan :)


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0