Zebramönster

Datum: 2011-01-14 Klockan: 11:21:25
Det var värt ett försök iaf!
Gick till jobbet idag men gick hem efter 1 ½ timme. Värdelöst. Orkade bara stå upp i högst 20 minuter innan det började snurra i huvudet och blev svart för ögonen sen var jag tvungen att sätta mig ner. Och det går inte att jobba på det viset så jag gick hem istället. Och gud vad jobbigt det är att gå när man har ont i huvudet och är snurrig i huvudet, inget jag rekomenderar. Jag som faktiskt längtade att få jobba igen efter ha varit hemma hela veckan. Men får väl vila upp mig i helgen så jag blir bra och orkar jobba på måndag, får bli mycket vatten och mycket vila!

Just nu sitter jag och tröst-tittar på skor på internet, har inte råd att köpa några nya skor den här månaden så det får bli att bara titta :( Sitter även och tittar på snygga vårkläder men det får också vänta! Har dock beställt en likadan väska som försvann på nyårsafton och eftersom man måste beställa för en viss summa slängde jag även med ett par ballerinaskor för 29.50:- som jag hittade på rean. Zebramönstrade! HOT ;)


Blir perfekta i vår/sommar med röda tånaglar ;)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0