Chocolate cheesecake

Datum: 2011-07-27 Klockan: 19:57:07
Har haft en bra dag idag :)
Vaknade i Bålsta hos mamma och pappa, åkte dit igår kväll och lämnade tillbaka Disa och tog några öl med pappa. Efter frukosten gick jag ner till centrum för att fixa pass, kan ju vara bra att ha ett pass till Kreta ;) När jag var klar hos polisen ringde jag till Amanda och medans jag väntade på henne gick jag runt och letade efter ett nytt skärp men hittade inget som passade mig.. Så jag gick till bolaget och köpte några öl och cider. När Amanda kom så gick vi till Libanon och tog en fika. Cheesecake med chokladmousse och vitchokladsås och iskall coca cola! Yummi, yummi ;) Satt på uteserveringen i ca 2 timmar och pratade om allt möjligt. Och när vi satt där och pratade kom jag på att jag fick tre presentkort till Eckerölinjen av mamma igår, gratis buss och båt :) Så då sa Amanda att vi skulle åka imorgon och nu är det bokat, så jag, Ville och Amanda åker på dagskryssning imorgon. Bussen går 8.45 från City Terminalen. Kommer bli kanon!




pics by; weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0