Coffee & Tea

Datum: 2011-07-24 Klockan: 21:10:12
Hemma igen efter en helg hos Villes mamma :)
Har haft en trevlig helg med bastu, grill och bad. Jag har inte badat något än men Ville har gjort det. I fredags kände jag inte för det och igår var det inte riktigt väder för det.. Idag har jag inte gjort så mycket, har hunnit med en promenad iaf och svullat massa godis! Har även färgat håret så den gräsliga utväxten är borta :)

Imorgon blir det Kista med Fidelie :) Ska bli kul att träffa henne, var ett tag sen.. Ska shoppa lite och äta lunch, men det blir ingen sovmorgon eftersom jag känner att en powerwalk innan frukosten är välbehövlig efter helgens godsaker. Ska köpa lite kläder och lite grejer till köket som äggkoppar och kanske en ny kaffekopp en lite finare kopp och en müsliskål,. Och om jag känner mig snäll kanske Ville kan få en matchande tekopp och skål :)


pic by; weheartit

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0