Friday morning

Datum: 2011-07-15 Klockan: 05:49:11
Åh vad skönt, sista arbetsdagen innan semestern! Eller vänta lite nu jag har ju sagt att jag ska jobba fyra dagar på första semsterveckan, smart när man bara har två veckor!

Har precis vart ute och gått och nu sitter jag och äter frukost. Får lite sovmorgon idag eftersom Cili är tillbaka på Cabseal några dagar så vi kan åka med henne till jobbet :) Igår fick jag en sovmorgon på två timmar och den var välbehövd! Jag skippade morgonpromenaden för jag hade sån träningsvärk i benen efter jobber dagen innan så det hade vart hemskt att gå och så fick vi åka med Cili. Har världens träningsvärk i vänsterarmen efter att ha fått svetsat i två dagar på jobbet, kommer säkert på svetsa idag med :/ Har jobbat till sju hela veckan plus att jag jobbat fyra dagar nästa vecka, jobbigt med kul sen :) Kan va skönt med lite fickpengar på Kreta!

Idag åker jag och Ville till torpet dock så känner jag mig inte så sugen när man kollar på vädret.. Regnar ute och är lite små kallt men har vi tur blir det bättre under dagen :) Rickard och Diesel kommer också till torpet men inte Amanda för hon sviker oss för Sveg!

Undrar om Ville tänker kliva upp snart ?

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0