Frozen berries

Datum: 2011-07-31 Klockan: 17:25:31
Söndag idag och sista semesterdagen. Men ska bara jobba två veckor och sen har jag semester i två veckor igen :) Så det känns inte allt för jobbigt att gå tillbaka till jobbet.

Idag har det vart kanonväder och det är fortfarande jättevarmt och man blir bra sugen på en kall glass men eftersom det är sista dagen på semester så ska jag tänka lite på vad jag stoppar i mig så jag har gjort egen glass idag. Jag tog frysta hallon, blåbär och jordgubbar och mixade det med Bollnäs fil med vaniljsmak och lite vanljsocker och skickade in i frysen. Får se senare ikväll när vi kollar på film om den smakar bra eller inte! Återkommer när jag har smakat på den ;)



Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0