Lilla Disa på besök snart

Datum: 2011-07-25 Klockan: 08:53:17
Sitter och avnjuter en kopp kaffe efter morgonens powerwalk och frukost. Fidelie kommer om ca en timme så har inte bråttom alls. Nu är alla räkningar betalda förutom Kreta, betalar den ikväll när Ville har skickat över pengarna. Idag är det inget roligt väder men jag bryr mig inte så mycket eftersom jag ska vara inomhus i Kista Centrum idag.

Igår kväll låg jag och lyssnade på Twilightboken i nästan en timme, det går inte att sluta lyssna men var tvungen för annars hade jag somnat och missat massa! Det går inte så bra att lyssna på ljudböcker när man går på PW, det är lite jobbigt att hålla tempot samtidigt som man ska koncentrera sig på boken så det får blir spotify på promenaderna. Imorgon får jag sällskap av en liten fulpudel vid namn Disa på morgonpromenaden, hoppas bara att det är bra väder imorgon så vi kan gå till Lillsjöns hundbad så Disa får bada lite :)


En avslagen pudel




Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0