Morgonkaffe och bollnäsfil ♥

Datum: 2011-07-19 Klockan: 05:00:13
Här var det lite dåligt med uppdatering!
Var som sagt i torpet i helgen, åkte dit efter jobbet i fredags och kom hem i söndags. Och på söndag kvällen åkte jag och Ville in till Stockholm för att äta på Stockholms Fisk eftersom Stefan fyllde år och Villes mamma och Stefan firade bröllopsdag. Efter middagen åkte vi upp till Sky Bar och tog en drink innan vi åkte hem.

Igår morse var första semesterdagen och jag började den med att jobba :/ Ville skulle vara hemma för att fixa köket med sin pappa men han hade tydligen dubbelbokat så han var hos Villes syster och tapetserade igår så han kommer idag istället. Nu sitter jag och äter frukost efter min powerwalk på 45min och morgonkaffet är guldvärt efter en PW vid 4 på morgonen ♥ Har även hittat min nya frukostfavorit, inhandlade den igår och den var super! Bollnäsfil med vaniljsmak ♥ ♥ Perfekt i müslin med lite russin, solroskärnor och riven kokos!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0