Motivation till ett nyttigare liv

Datum: 2011-07-06 Klockan: 19:45:31
Jädrans vad jag var sugen på en kall öl efter jobbet idag. Men då tänkte jag att nej jag ska inte dricka öl idag så jag gick in på ICA och shoppade loss lite istället för att hitta motivationen till att leva ett lite nyttigare liv. Det slutade med att jag kom ut med en full påse med roliga grejer :)
-5 bananer
-5 äpplen
-2 liter sojamjölk
-2 nutrilett smoothie ready to drink
-1 burk kesella med rabarbersmak
-topp hälsa tidningen


Och när jag kom hem så tog jag en timmes powerwalk i Lillsjöns motionspår och vad lätt det gick. Det kändes jätte bra efteråt att jag tog en promenad istället för en öl. Nu sitter jag i soffan och har precis duschat och ätit lite. Åt en banan, några jordgubbar, lite kesella raberber och ett glas sojamjölk :) Smaskens!


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0