NEEEEJ!

Datum: 2011-07-05 Klockan: 19:53:40
Mmm lakritspuck.. NEJ!
Ligger i soffan och är jättesugen på lakritspuck glassen och det värsta är att vi har den hemma i frysen men NEJ jag ska inte äta den. Jag ska till Kreta i september och spendera en vecka i bikini och shorts så NEJ, NEJ OCH ÅTER NEJ! Ingen glass för mig.

Mådde mycket bättre framåt eftermiddagen så jag bestämde mig för att jobba imorgon och så har jag hunnit med två promenader :) En på 75 min och en på 45 min! Har även fått aptiten tillbaka så har hunnit med både lunch och middag. Blev lite chili con carne till lunch och vegetarisk lasagne till middag.


Pics by; weheartit

MÅSTE SLIMMA TILL MIG INNAN KRETA!!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0