Popsy, popsy

Datum: 2011-07-30 Klockan: 09:55:35
God morgon folket :)
Jag lever, har inte haft ork att skriva bara!
I torsdags var jag, Amanda och Ville på dagskryssning med Eckerölinjen och det vart jätte lyckat! Bussen gick 7.45 från stan och bussresan tog 1 timme och 45 min och det kändes som en evighet. Men när vi kom på båten gick vi till baren på en gång och där satt vi ett bra tag och sen gick vi och shoppade loss på taxfreen :) Köpte inte så jätte mycket men så att man klarar sig ett tag iaf :) Bussen var tillbaka i stan kl 5 och den bussresan var lite roligare och gick lite fortare, kändes det som. Amanda följde med oss hem en sväng innan Rickard hämtade henne efter jobbet, och när Amanda hade åkt så drog jag och Ville för att äte på Alexandra med Niclas och Jessica och efter vi hade ätit gick alla hit, vi var sex stycken som spelade Cranium och efter det blev det pokerspel. Jag gav upp vid tre och Ville kom och la sig vid kl fem tror han! Så igår var man inte i toppform, blev chips, dipp och pizza i soffan och på kvällen blev det en liten promenad till Lillsjön :)


Supergoda drinkar men p.g.a. dålig belysning ser det ut som nån har spytt på min drink :(
Rosa panter och strawberry daiquiri!




Popsy :) Vanilj och karamell likör




Körsbärslikör

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0