Semester

Datum: 2011-07-22 Klockan: 08:46:24
Första semesterdagen!
Känns dock som en vanlig lördag.. Igår skulle jag har vart med Amanda men jag hade sån huvudvärk hela dagen så jag flyttade på det och tar det en annan dag. Istället åkte jag hem och tog en svullardag med cola, godis och en pizza på Tibble Pizzeria. Efter pizzan gick jag hem och la mig i sängen och lyssnade på Twilight boken på mobilen och jag tror att jag är kär! Boken är hundra gånger bättre än filmen!!

Idag ska vi hem till Villes mamma i Bro, ska grilla och bada lite om vädret tillåter. Var även i där i onsdags och grillade, bastade och Ville tog sig ett dopp i poolen :) Nu har vi precis ätit frukost och jag funderar på att ta en promenad snart! Skulle behövas efter gårdagens svull!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0