Sunday

Datum: 2011-07-10 Klockan: 14:21:12
Har hunnit med mycket idag!
Kom hem från torpet vid ca kl 12 idag och det första jag gjorde när jag kom hem var att börja tvätta. Efter det har jag dammat och dammsugit hela lägenheten, bytt lakan och gått till Konsum och köpt nya blommor till sovrummet för de som var innan mådde inte så himla bra. Lite torkade kanske! Sen har jag även skrivit en jobbansökan som jag ska lämna in i morgon och sen får vi hoppas på det bästa! Uppfyller nästan alla krav som står i ansökan och har nästan ett års erfarenhet av jobbet så det borde gå bra!

Nu ska man bara komma på vad man ska äta idag vilket jag inte har någon lust att tänka på egentligen så funderar på om Ville ska få fixa det, eftersom han bara har legat och sovit i soffan medans jag har gjort allt annat idag!

Men en iskall burkcola lockar lite nu ;) Får se om jag tar en..

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0