The sick couple

Datum: 2011-07-05 Klockan: 08:10:39
Vilken bra start på veckan!
Eller nja kanske inte, tyckte synd om Ville som låg hemma och var sjuk igår morse när jag åkte till jobbet. Men jag hann bara komma till jobbet innan jag blev dålig och fick åka hem. Hade jätte ont i magen och mådde illa. Börjar funderar på om jag är påväg att få magkatarr, har samma symptom för de. Ville har feber igen, han hade det för ca två veckor sen :/

Jag kom väl hem runt 9 igår morse och då hade Ville inte ens gått upp så jag gick och la mig, sen gick jag upp vid halv 5 på eftermiddagen och då var jag tvungen att gå till Konsum och köpa Ipren, Samarin och nyponsoppa. Och när jag kom tillbaka la jag mig i soffan och där låg jag tills jag gick och la mig vid 10 tiden och jag lyckades sova hela natten. Lite trött kanske.. Ville är dock lite tröttare, han har inte gjort nått annat än legat i sängen sen i söndags kväll :( stackare!

Och nu när min mage börjar bli bra, nä då ska man få extrem mensvärk istället! Verkligen jätte kul.. Har inte ätit sen kl 5 igår morse, har bara druckit vatten och Proviva fruktdryck med blåbärssmak.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0