Gröna Lund

Datum: 2011-06-18 Klockan: 09:44:57
Här var det ett tag sen man skrev!
Men veckan har varit bra, jobbat hela veckan. Jobbade över i torsdags och det var bra längesen jag gjorde det men känner att lite extra pengar skulle inte vara fel till semestern. Ska jobba över på tisdag också.

Har shoppat två par nya skor men när jag kom hem märkte jag att det ena paret va lite försmå så de får jag lämna tillbaka. Har även klippt av mig håret, jag sa att han ska klippa av allt det slitna. Han klippte säkert 5-6 cm och när han var klar så sa han att han har inte tagit bort allt slitet för då skulle jag få jättekort hår och det gick jag inte med på ;) haha

Var på möhippa igår och det var riktigt kul :) Var på grönan och körde lite femkamp, åt mat, drack några bira och åkte blåtåget :) Skulle ha åkt insane men när vi skulle åka den så hade dem stängt så nu har jag en åkbiljett och en femkampsbiljett kvar :) Idag ska Ville bort så jag har bjudit in mig själv på middag hos mamma och pappa i Bålsta.


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0