Köpa en groda på ICA kvantum ?

Datum: 2011-06-12 Klockan: 16:53:35
Har haft en toppen helg :)
I fredags åkte vi hem efter jobbet och duschade och packade lite och sen åkte vi tillbaka till Bålsta. När vi kom till Bålsta så gick jag och Ville till Vina del mar och åt pizza och tog en öl. Amanda och Rickard kom även förbi en stund. Sen gick vi till mamma och pappa igen och kvällen spenderades med Ville och Amanda för Rickard blev trött.

I lördags åkte alla till torpet, jag, mamma, pappa, Ville, Rickard och Amanda. Diesel och Chili var även med. Först satt vi en stund vid torpet och sen vid tre packade vi ihop grejer för att gå ner till sjön för att bada och grilla :) Satt där nere i ca 5 timmar. Badade tre gånger tror jag och så åt jag världens godaste kött! Grillad rostasfilé med creany pepper sås :) Mums... Blev kött över som vi inte grillade så det blir middag idag, grilla den i grillpannan och göra egen potatisgratäng med mycket vitlök och till efterrätt lyxar vi till det med banana split! :)







Lilla fina chili fick vara ute :)


jag och amanda suger in magen för mamma ska ta kort ;) hahaha




Diesel lilla pinne som han sprang runt med


Disa surfar med Ville och pappa


Hittade en groda i Rickard och Amandas icapåse som hade legat på marken i jordkällaren, amanda hade lite panik och tvingade Rickard att tvätta baconosten med tvål och vatten för det kunde vara grodslem på den!

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0