Fredagsmys!

Datum: 2011-03-11 Klockan: 16:29:17
Tänkte att jag skulle damma av bloggen lite, har ju vait lite ont om uppdatering p.g.a. brist på ork.

Har precis satt mig i soffan med en öl efter att ha jobbat hela dagen, slängt soppor, fixat tvätt och dammsugit. Ska väl hoppa in i duschen snart, fixa lite mer tvätt och laga mat för Linda kommer väl runt 8 :) Ville har rymt till England men kommer hem imorgon kväll Är lite tomt här utan honom! Igår sov jag hos mamma och pappa för jag orkade inte ta tåget hem, och imorgon ska jag åter igen till Bålsta. Tänkte äta lite kinamat med mamma, pappa, Maud, Micke och Martin. Och sen på kvällen ska jag hem och pussa på baby!

Leave a comment
Postat av: Ville

Längtar till imorgon. Love you <3

2011-03-11 @ 19:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0