nitton:tjugotvå

Datum: 2011-03-22 Klockan: 19:22:27
Jag lyckades kliva upp vid 5 i morse för att gå på en powerwalk innan jobbet! Det var faktiskt väldigt skönt och uppfriskande efteråt men när klockan ringde 04.40 kändes det inte så lockade att kliva upp. Men jag kom upp och fick även sällskap av Ville på promenaden. Var inte så jobbigt trött under dagen heller, var bara lite slut i benen efter jobbet efter att ha stått en hel dag. Men när jag kom hem från jobbet gjorde jag en smoothie och sen gick jag på en till powerwalk :) Får hoppas att jag lyckas kliva upp imogon också!

Sitter i soffan nu efter att precis ha ätit middag, vi provade något nytt idag - vegetarisk pizzasoppa! Jättegod, enkel och nyttig. Perfekt :) Får se om jag lyckas hålla mig vaken och titta på Desperate Housewives ikväll, är tveksam på om jag orkar se hela avsnittet.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0