No water

Datum: 2011-03-28 Klockan: 10:28:53
Vidriga mens!
Blev ingen promenad på morgonen innan frukost idag, hade alldeles för ont i magen. Blev inge jobb för mig idag heller för hade alldeles för ont i magen! Det suger hårt, hatar mensvärk! Ska försöka gå på en promenad senare om magen vill ge mig sig vill säga. Får hoppas på det bästa. Ska försöka äta lite frukost nu, vet ej vad det blir för är egentligen inte hungrig efter allt jag åt igår. Kanske bara blir en frukt och soyamjölk.

Har hur mycket tvätt som helst just nu, tvättkorgen är helt överfull så jag tänkte: perfekt, då kan jag tvätta bort allt under dagen. Men inte då, vattnet är avstängt mellan 08.00-16.00 idag! Blä på denna dag! Hoppas den blir bättre när Ville kommer hem från jobbet ♥


Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0