Check, inte check

Datum: 2011-05-05 Klockan: 21:19:48
Sådär ja, nu har jag färgat håret. Men har dock inte tagit bort handduken för att kolla resultatet än men jag tror att det blev bra, eller jag hoppas det! Och nu har jag handlat allting inför helgen förutom bolaget men det kan jag inte göra förens lördag ändå, så det får helt enkelt vänta :) Har även hämtat ut mina kläder som jag har beställt och jag har provat och hunnit bestämma mig vad jag ska ha på mig, så nu är några saker avklarade. Bara städa hela lägenheten och tvätta bort all tvätt kvar, men Ville hjälper till så det går rätt så fort. Bytte lakan hann jag göra innan jobbet imorse så det är också klart! Ska även städa balkongen, byta stolar, torka av bordet och dammsuga golvet.

Nu ska jag skriva en lapp som vi ska sätta upp i porten för att varna grannarna att det är födelsedagsfest och kanske kan bli lite högljutt på lördag :) Och efter det kommer jag nog somna, ska ut på powerwalk i morgonbitti också.

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0