Fem långa dagar!

Datum: 2011-05-23 Klockan: 05:49:00
Fem dagar kvar! Sen blir det 10 härliga lediga dagar :)
Helgen spenderades i torpet med Ville, mamma och pappa. Fick ett impulsryck vid fyra i fredags, hade tänkt att ta en lugn hemmahelg eftersom Ville skulle jobba i lördags. Men han åkte fram och tillbaka från torpet i lördags. Så nu har jag fått solat och äntligen blivit lite brun :) Vi åkte hem ganska tidigt från torpet igår, vilket var skönt. Hann promenera jättemycket ute i solen igår :) Först gick vi skogspromenaden på 9km och sen gick vi till Coop fram och tillbaka.

Och den veckan blir det jobb. På onsdag ska jag boka tatueringstid och så ska vi åka till Barkarby och byta Rickard och Amandas present till mig och köpa ett minneskort till min kamera.

Slutade kl 12 i fredags för jag skulle till arbetsförmedlingen och det gick väldigt fort där så efter det åkte jag till Jakobsberg och pratade med Linda en stund och efter det gick jag in på H&M och hittade ett par snygga jeansshorts för 199:- som jag köpte :)

Leave a comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0